Žmonės norintys numesti svorio dažnai griebiasi įvairių dietų, badavimų ar valandų valandas prakaituoja sporto salėse. Tačiau kaip rodo naujausi mokslinių tyrimų duomenys, viskas ką reikia padaryti norint numesti svorio yra kasdienių įpročių keitimas. Pateikiame penkis patarimus kaip galima greitai atsikratyti nereikalingais kilogramais.

  1. Stenkitės nevartoti vaisvandenių. Limonas, energetiniai gėrimai ar net sultys visi šie gėrimai savyje turi daugybę cukraus. Net iš pirmo žvilgnsio nekaltai atrodančios sultys yra “prifarširuotos”cukraus bei saldiklių. Gamintojai yra priversti griebtis šių triukų, nes paprastai natūralios sultys itin greit genda bei yra ganėtinai rūkščios. Verčiau stenkitės gerti vandenį ar natūralų mineralinį silpnai gazuotą vandenį.
  2. Sumažinkite maisto porcijas. Tai yra vienas iš efektyviausių bei lengviausiai įgivendinamų triukų. Sumažinus maisto porcijas 10-20% Jūs suvartosite kur kas mažiau kalorijų ir neteks rūpintis kaip jų atsikratyti. Tuo tarpu toks nežymus porcijos “apkarpymas”neprivers jaustį alkį. O tam, kad išvengtumėte psichologinio efekto ir apgautumėte patys save – patiekalus galite patiekti mažesnėse lėkštėse, tokiu būdų vizualiai maisto trukumo visai nesimatys.
  3. Pridėkite daugiau žingsnelių. Ir čia mes kalbame tiesiogine šių žodžių prasme. Stenkitės daugiau vaikščioti. Daugiau jokių važiavimu automobiliu kelis šimtus metrų iki parduotuvės. Atsikelkite anksčiau ir palike automobilį toliau nuo darbovietės verčiau pasivaikščiokite. Įsigykite šunį ir kelis kartus per dieną išeikite kartu pasivaikščioti.
  4. Vartokite daugiau proteino. Prie maisto stenkitės valgyti daugiau jogurto, riešutų, pupų ir kitų proteinu turtingų produktų. Tai leis Jums jaustis budresniems bei suteiks daugiau energijos, kurios Jums prireiks jau minėtiems pasivaiksčiojimams. Proteinas taip pat suteiks sotumo pojūtį ir taip padės išvengti persivalgymo priepuolių.
  5. Dar vienas patarimas tiems kurie kiekvieną rytą atsikelia su mintimi kaip numesti svorio? – yra produktų keitimas. Šiais laikais dauguma produktų turi dietines versijas. Tai ir “CocaCola”, jogurtai, pienas bei daugybė kitų kasdienių mūsų produktų. Stenkitės vartoti būten šiuos. Suprantama, kad cukrų pakeitęs saldiklis gali nepatikti, bet su laiku tikrai priprasite.

Šie 5 iš pažiūros paprasti gyvensenos pakeitimai leis greitai ir tikrai nesunkiai numesti svorio kiekvienam, kuris/i yra pasiryžęs jų laikytis. Jeigu visgi nusprendėte kreiptis į profesionalus, ĄžuolynoSPA dietologai su malonumu Jums padės!