Skrajutės yra spausdintos reklamos priemonė, skirta paskatinti pardavimus bei informuoti vartotojus apie produktus ar paslaugas. Jos dažniausiai dalijamos pardavimų vietose arba renginiuose. Taip pat skrajutės platinamos paštu. Tyrimai rodo, kad skrajučių platinimo efektyvumas svyruoja nuo 7 iki 15 %. Tad, kokiam verslui reikia naudoti skrajutes, o kokiam nuo šios reklamos formos verta susilaikyti, aiškinsimės šiame straipsnyje.

Skrajučių gamyba >>

Kada skrajučių platinimas neefektyvus

Skrajutės yra puiki reklamos priemonė, todėl dažnai pasirenkamos verslo įmonių. Sparčiausiai jos gali būti paskleistos ten, kur dideli žmonių susibūrimai ar srautai. Todėl dažnai jos dalijamos renginiuose, gatvėse prie kavinių ar naktinių klubų.

SkrajutėsTačiau  ar jos visada sudomina vartotojus?  Dažnai skrajutės tiesiog pluoštais išimamos iš pašto dėžučių ir nė neperžiūrėtos metamos į šiukšlių dėžę. Skrajutė šiuo atveju ne tik neatlieka savo funkcijos, bet atvirkščiai, gali sukelti pasipiktinimą ar nepasitenkinimą.

Panaši situacija gali atsitikti dalijant skrajutes gatvėje. Iš mandagumo žmonės paima skrajutes ir paėjėję keletą metrų meta jas lauk. Tenka pripažinti, kad toks skrajučių naudojimas yra neefektyvus, nes išlaidos skrajučių gamybai gali ir neatsipirkti.

Kokia išeitis?

Atsakant į klausimą, kokiam verslui reikia naudoti skrajutės, pirmiausia reikia apsispręsti, ar Jūsų verslui reikia naudoti skrajutes, kaip reklamos formą. Ar jos tinka populiarinti Jūsų prekes ir paslaugas. Čia galima pasitelkti specialistų nuomonę. Jų teigimu, skrajutės tinka tuomet, kai pranešama apie įvykį, pvz. išpardavimus, akcijas, naują kolekciją ir pan.

Toliau verta apsvarstyti skrajučių platinimo vietą. Vienas rezultatas bus skrajutes išdalinus prekybos vietoje arba išsiuntus jas esamiems klientams, visai kito galima sulaukti, aklai metant į pašto dėžutes atsitiktiniams gavėjams. Taigi, būtina pagalvoti apie tai, kad skrajutę gautų tikslinis vartotojas.

Taip pat svarbi ir pati skrajutė  – jos dizainas, informacijos pateikimas, tekstai, vizualinis apipavidalinimas. Labai svarbu, kad skrajutės būtų kokybiška, išskirtinė, originali.

Galima teigti, kad skrajutės yra efektyvi reklamos priemonė, galinti informuoti, pranešti apie bet kurio verslo siūlomą prekę ar paslaugą. Tačiau siekiant gero rezultato, reikia kruopščiai apgalvoti  – kur ir kokiu metu bus pateikta skrajutė. Kas, tas tikslinis vartotojas, kuriam skirta konkretaus dizaino ir tam tikrą žinutę nešanti skrajutė.

http://www.reklamosforma.lt

Kokiam verslui reikia naudoti skrajutes
Įvertink